www.amworkshop.se
Valutor:
billiga skor,skor på nätet,damskor online,herrskor online
Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur


1. Hur mycket kostar fraktkostnaden?

Om du vill ta reda på fraktkostnaden för en eller flera produkter till din plats, lägg till varan / varorna i din varukorg fortsätt till kassan där hela fraktkostnaden kommer att bli klar innan du fyller i din beställning.

Vi erbjuder snabb frakt, snabb frakt för alla beställningar.

2. Ingår fraktkostnaden lokal skatt, importtullar och tullklareringskostnader?

Fraktkostnaden täcker inte några lokala skatter, importtullar eller avgifter för tullklarering som tas ut av din regering. Köparen är ansvarig för dessa importrelaterade kostnader. Vänligen kontrollera med ditt lokala tullkontor för mer information. Vanligtvis behövs ingen extra betalning efter att du köpte på vår hemsida!

3. Vilket kurirföretag använder du?

Vi erbjuder EMS / DHL (vi rekommenderar EMS men DHL är snabbare men inte säkrare) service för leverans.

4. Kan du erbjuda alternativa fraktmetoder?

För närvarande är endast EMS / DHL tillgängligt. Vi håller på att granska andra leveranslägen. Kunder kommer att få ett meddelande när andra leveransmetoder blir tillgängliga.

5. Kan du skicka min beställning med mitt kurirkonto?

Detta är inte ett tillgängligt alternativ eftersom ett standardleveransförfarande ska tillämpas på alla beställningar.

6. När ska varorna levereras?

Varorna kommer att skickas 12 timmar affärstid efter betalningen har rensats. Det kommer att ta ytterligare 3-5 arbetsdagar för den faktiska leveransen ska ske. Ett leveransbekräftelse-e-postmeddelande skickas till dig som meddelar ditt Airway-fakturanummer när din försändelse har skickats. Det finns några sällsynta fall där sändningar kommer att hållas vid tullen och detta kan förlänga leveranstiden. Observera att detta ligger utanför vår kontroll.

7. Vilka länder skickar du till?

Vi skickar till de flesta länder. Om vi ​​av någon anledning inte kan skicka till din plats, kontaktar vår kundtjänstpersonal dig.

8. Hur får man spårningsnummer?

Vi skickar alla order inom 12 timmars affärstid om betalningen har slutförts eller rensats, utom på helgdagar eller helger, och skickar dig ett spårnummer. Vanligtvis är ditt paket spårbart 12 timmar efter leveransen. Du kan spåra detaljerade transportinformation online via spårningsnumret.

9. Kan jag ändra min leveransadress efter att jag har lagt in min order?

När du har beställt hos oss är det bättre att inte ändra någon information du har gett oss, eftersom de flesta beställningar skickas från vårt lager. Vänligen kontakta oss så snart som möjligt efter beställning och vi gör vårt bästa för att kontakta sändaren direkt och få dina leveransdetaljer ändrade. Om det inte finns någon att skriva in för din leverans kommer paketet att returneras till oss. Vi skickar e-post till dig för din nya adress och omarrangera leveransen. Men du måste bära fraktkostnaden för redelivery!

10. Vad händer om det beräknade leveransdatumet har gått och jag har fortfarande inte min beställning?

Om spårningsinformationen anger att paketet har levererats, vänligen kolla med dina familjemedlemmar eller rumskamrater. De kan ha skrivit för paketet för dig! Om det inte finns någon spårningsinformation, eller om du inte hittar paketet, vänligen maila oss.

11. Vad ska jag göra om jag saknar leveransen?

Om du saknar leveransen, kontakta kurirfirman för att ordna omleverans eller gå och hämta det! Vänligen maila oss om du stöter på några svårigheter och vi är glada att hjälpa!

12. Ger du fraktleverans?

Ja, vi ger gratis fraktleverans. Vi kan skicka din beställning till din kund direkt enligt leveransadressen från dig när du lägger beställningen på vår sida.

13. Vad ska jag göra om jag inte kan få mitt paket länge?

Om du inte kan ta emot paketet länge (mer än 20 dagar), fråga ditt mail i ditt lokala expressföretag med ditt spårningsnummer. Underrätta oss gärna omedelbart via e-post. Vi kommer att kontakta expressföretaget för informationen för ditt paket.

Vi är inte ansvariga för leveransförseningen orsakad av missuppspelning av orderhandtag av kund (till exempel den ofullständiga adressen, ordern genom radering).

Vi är inte ansvariga för servicefel och förluster som orsakas av force majeure. Dessa skäl inkluderar men inte begränsar till: Naturkatastrof; krig eller embargo force majeure; Inherent leveransfel; orsakad av feasance och nonfeasance av mottagare, den tredje mannen, anpassade eller yttre statliga avdelningen.

14. Vilka situationer kommer min order att försenas?

Beställningar kan vara försenade eller kan inte skickas ut av följande skäl:

Fel eller ospecifik adress som du gav oss.

Beställningen väntar på ett godkännande och godkännande av kredit.

En produkt är för närvarande slut i lager.

En order som kräver särskild anpassning.

En beställning skickas till en speciell plats.

tillbaka
Hem  \  Kontakta oss  \  Webbkarta  \  Sekretesspolicy  \  Frakt & Retur  \  RSS
Copyright © 2018 www.amworkshop.se